Grubasy oraz kobiety przy kości chcące zostać Miss Świata! Nie wiecie jak szybko zrzucić 10 kg w ciągu 2 miesięcy? Za każdym razem, kiedy spoglądacie na własne ciało, łapie was złość? Może pora ruszyć swoje dupsko i zainteresować się Crossfitem!

Co to jest Crossfit? Jest to trening siłowo- kondycyjny, opierający się na wzroście dziesięciu najważniejszych zdolności siłowych. Rozwija kondycje, siłę i masę mięśniową, tak, aby można było ich użyć w normalnym życiu. A mówiąc wprost, w krótkim czasie trzeba zmęczyć się tak bardzo, żeby nogi zamieniły się w rozgotowany makaron. Oczywiście jest to towar importowany ze Stanów Zjednoczonych;)

Crossfit a szybkie chudnięcie?

Jest wiele Zalet uprawiania tej „dyscypliny”, między innymi poprawa kondycji, siły, wydolności i szybkości. Crossfit może uprawiać każdy. Wystarczy udać się na siłownię, która ma odpowiednio przygotowany klub, lub samemu organizując sobie nie wielki sprzęt w postaci sztangi, handelków, drążka i najlepiej otwartej przestrzeni. Możemy dowolnie modyfikować zestaw ćwiczeń. Jeżeli tylko chcemy możemy pływać, biegać, jeździć na rowerze, skakać na skakance, robić brzuszki, pompki, podciągać się na drążku, rwać i podrzucać ciężary.

Jak szybko zrzuciłem 10 kg

Opowiem o swoim planie treningowym Crossfit, dzięki któremu poprawiłem swoją kondycję, siłę, szybkość, wydolność, oraz schudłem 5 kilogramów w ciągu miesiąca.

Dopowiem, że budowa mojego ciała jest typu ektomorficznego, więc waga mojego ciała jest bardzo stabilna. Utrzymuje zwykle wagę 84 kg przy wzroście 182 cm, lecz ten trening spowodował utratę 5 kilogramów, zaledwie w miesiąc, przez co spadały mi spodnie;)

A więc trenujemy 4 dni w tygodniu. Trening składa się z 4-5 obiegówek, w skład każdego obiegu wchodzą ćwiczenia rozwijające każdą partię mięśniową. Wykonujemy maksymalną ilość powtórzeń przy każdym ćwiczeniu. Robimy 10 sekundowe przerwy i przechodzimy do następnego ćwiczenia. Po zakończeniu obiegu robimy 3 minutową przerwę i przechodzimy do następnego obiegu. PROSTE!

Rozgrzewka:
10 min biegu lub skakanka
Rozciąganie
Oto zestaw ćwiczeń:

1.Pompki – wybieramy 3 rodzaje(możemy w więcej), Pompki klasyczne, Pompki z nogami wyżej, pompki diamentowe

Podciąganie na drążku nachwytem i podchwytem, gdy wykonamy 2 obiegi, zmieniamy sposób podciągania
Wyciskanie sztangielek siedząc
Brzuszki
Unoszenie sztangielek stojąc (supinacja)
Francuskie wyciskanie sztangielki siedząc
Wiosłowanie ze sztangielkami

8.Pompki

9.Wykroki

10.Brzuszki

Przysiady z wyskokiem
„Krzesełko”

13.Wspięcie na palce –łydki

Po takim obiegu jestem cały mokry i nie mogę nic powiedzieć. Dlatego sam wypróbuj ile jesteś wstanie zrobić obiegów. Zbiegiem czasu, zwiększysz siłę i będziesz mógł wykonywać więcej. Ważne jest to abyś się nie poddał i wytrwał pierwszy tydzień. Ponieważ trening jest ciężki. Tylko pamiętaj, że dzięki niemu poprawisz swój wygląd, kondycję, zwiększysz siłę, oraz wyrobisz w sobie systematyczność, a dodatkowo wyrobisz charakter. Naprawdę WARTO!, Dla zwiększenia zapału zobaczcie to